Verslas

Efektyvūs klientų aptarnavimo įrankiai: pataria „Gelbėk.lt“ komanda

2020 gegužės 8

Karantino laikotarpis dar kartą įrodė, koks svarbus verslui yra efektyvus klientų aptarnavimas nuotoliniu būdu. Siekiant patobulinti klientų aptarnavimo kokybę ir pagerinti verslo rezultatus, verta pasitelkti ir išmanius skambučių valdymo įrankius. 

Išmanaus skambučių valdymo sprendimas daugybei įmonių visoje Lietuvoje leidžia dirbti produktyviau, gerinti klientų aptarnavimą ir uždirbti daugiau.

IT priežiūros ir profilaktikos įmonės „Gelbėk.lt“ direktorius Andrius Kupstys dalinasi įžvalgomis, kaip „Išmanusis skambučių valdymas“ padeda jo verslui, augina gerus įmonės rezultatus ir didina darbo našumą.

Greitas Tele2 paslaugos verslui įjungimas

Su naujausiomis informacinėmis technologijomis dirbanti „Gelbėk.lt“ įmonė savo veikloje siekia naudoti pažangiausius ir išmaniausius sprendimus klientų aptarnavimui. Vienas tokių – „Išmanusis skambučių valdymo įrankis“, kurį atradę specialistai džiaugiasi plačiomis jo panaudojimo galimybėmis ir itin paprastu paslaugos administravimu. 

„Išmanųjį skambučių valdymą nusprendėme išbandyti dėl pasisveikinimo pranešimų klientams paskambinus bendruoju įmonės telefonu, tačiau buvome nustebinti kiek daug kitų naudingų funkcijų turi ši paslauga – nuo sklandaus skambučių peradresavimo, kokybiškų pokalbių įrašų iki išsamios skambučių statistikos. Nors paslauga naudojamės dar tik pusmetį, jau per porą pirmųjų mėnesių pajutome jos efektyvumą“, – pasakojo A. Kupstys.

Anot jo, paslaugą pajungti ir ja išmokti greitai naudotis gali bet kas, turintis elementarių kompiuterinio raštingumo žinių.

„Mums, kaip IT ekspertams, paslaugos pajungimas ir jos pritaikymas mūsų poreikiams buvo itin lengvas. Įsidiegę paslaugą iškart pasirinkome mums tinkamus nustatymus, studijoje įrašėme garso įrašą pasisveikinimui su klientais ir pradėjome naudotis virtualiu skambučių administravimu“, – sakė A. Kupstys.

Didžiulės Išmaniojo skambučių valdymo galimybės

Į kompiuterių serviso ir priežiūros įmonės „Gelbėk.lt“ skambučius šiuo metu atsako trys klientų aptarnavimo specialistai, dirbantys pamainomis, nuotoliniu būdu. Įmonės direktorius A. Kupstys atkreipia dėmesį, kad jų įmonėje laikomasi principo, jog darbo metu yra dirbama, o po darbo – ilsimasi – tai yra asmeninis darbuotojo laikas, kurio niekas neturėtų trukdyti.

Būtent dėl to, jiems buvo itin reikalinga išmanaus skambučių valdymo paslauga, kuri leidžia lengvai kontroliuoti įeinančius bei išeinančius skambučius ir lengvai juos nukreipti tuo metu dirbančiam darbuotojui. 

„Įsidiegus išmanaus skambučių valdymo sprendimą daug lengviau stebėti komandos darbą ir tobulinti kasdienius darbo procesus. Dabar mūsų skambučių srautą, pokalbių su klientais kiekį, trukmę ir kitus svarbius rodiklius galiu peržiūrėti tiesiog prisijungęs prie išmaniosios programėlės mobiliajame telefone. Vėliau šiuos rezultatus bei aptarnavimo kokybę aptariame ir su komanda“, – išmanaus skambučių valdymo privalumus vardijo A. Kupstys.

Tele2 paslauga verslui sumažino netikslingų skambučių skaičių

Įmonės direktorius pastebi, kad pradėjus naudotis išmanaus skambučių valdymo paslauga, ženkliai sumažėjo netikslingų ir neefektyvių skambučių skaičius. Jo nuomone, tai padėjo padaryti būtent unikalus įmonės pasisveikinimo pranešimas, kuris informuoja, kur klientas paskambino.

„Anksčiau dažnai tekdavo susidurti su situacija, kad sulaukdavome netikslingų arba net reklaminių skambučių, kurie gaišindavo tiek mūsų įmonės darbuotojų, tiek skambinančių laiką. Įsidiegus skambučių valdymo sprendimą, jų beveik neliko“, – džiaugėsi A. Kupstys.  

Skambučių įrašymas padeda spręsti ginčus ir tobulinti klientų aptarnavimą

Kitas svarbus paslaugos privalumas – skambučių įrašymas, kuris leidžia analizuoti pokalbių su klientais įrašus ir išlaikyti aukštą aptarnavimo kokybę. Visa tai – be jokių investicijų į tinklo infrastruktūrą ar papildomą įrangą.

„Kadangi visi mūsų darbuotojai dirba iš savo namų ar kitos jiems tinkamos aplinkos, mūsų veikloje labai svarbus mobilumas. Galimybė įsirašyti skambučius su klientais ir vėliau juos perklausyti išties vertinga – taip mokomės iš savo klaidų, augame ir kasdien geriname klientų aptarnavimą“, – sakė A. Kupstys.

Be to, pokalbių įrašai įmonei dažnai padeda išspręsti ir nesusipratimus – kainos, techninės detalės ir tikslus užsakymas visuomet būna užfiksuotas garso įraše, tad nusiuntus jį klientui, nebekyla jokių klausimų ir ginčas būna operatyviai išsprendžiamas. 

Kodėl Tele2 rekomenduoja ir kitiems?

Kupsčio teigimu, dar vienas reikšmingas išmanaus skambučių valdymo bei administravimo paslaugos aspektas yra itin patraukli paslaugos kaina.

„Užsisakant inovatyvų skambučių valdymo įrankį nėra jokių papildomų sprendimo diegimo ar palaikymo mokesčių, o jo sukuriama pridėtinė vertė verslui išties didelė. Atrodo, tokia paprasta priemonė, tačiau ji tikrai padeda verslui sumažinti savo veiklos kaštus ir pasiekti geresnių rezultatų“, – savo įžvalgomis dalinosi IT ūkio priežiūros ir aptarnavimo įmonės „Gelbėk.lt“ direktorius.

Kadangi įmonė greitai pati įsitikino „Išmanaus skambučių valdymo“ efektyvumu, ji mielai rekomenduoja išbandyti šią paslaugą ir savo klientams. „Geru sprendimu negaila pasidalinti“, – juokiasi A. Kupstys.

Jis pasakojo, kad vienam savo klientui pasiūlė pasinaudoti fiksuoto numerio perkėlimo į mobilų ryšį paslauga – pajungus „Tele2 Išmanųjį skambučių valdymą“, visi skambučiai iš laidinio telefono buvo peradresuoti į pasirinktą įmonės mobilųjį numerį. Tokiu būdu įmonė atsisakė papildomų išlaidų ir galėjo sutaupyti.

Kitam savo įmonės klientui, didelei taksi paslaugų kompanijai, A. Kupstys pasiūlė išbandyti jiems itin reikalingą skambučių įrašymo funkciją. Įmonė džiaugėsi, kad įsidiegus „Išmanųjį skambučių valdymą“, jiems nereikėjo išleisti didelės pinigų sumos sudėtingai pokalbių įrašymo sistemai, o dabar visus pokalbius su savo klientais gali perklausyti tiesiog savo telefone arba kompiuteryje.

Sužinoti daugiau apie „Išmanų skambučių valdymą“ galite čia: https://bit.ly/ismanus_skambuciu_valdymas

Kilus klausimų, kviečiame susisiekti su savo asmeniniu „Tele2” verslo vadybininku arba skambinti bendra verslo linija 1885.