Verslas

Darbas nuotoliniu būdu: „Kalba.lt“ patirtis

2020 balandžio 1

Visų įmonės darbuotojų veiklos ir užduočių perkėlimas iš biuro į asmeninę namų erdvę – didelis iššūkis kiekvienam verslui. Tam, kad šis procesas būtų kuo sklandesnis ir paprastesnis, „Tele2” parengė specialų išmanių verslo sprendimų nuotoliniam darbui paketą, kuris užtikrins, jog visi darbai vyktų pagal planą.

Viena svarbiausių šio paketo sudedamųjų dalių – „Išmanusis skambučių valdymas“, skirtas efektyviam nuotoliniam ir mobiliam darbui. Šio įrankio paklausa vis auga – jo dėka įmonės gali paprastai valdyti įmonės skambučius be jokios papildomos įrangos ir diegimo mokesčio. Išmanusis skambučių valdymas veikia tiesiog išmaniajame telefone.

Apie skambučių valdymo poreikį, pokalbių ataskaitų suteikiamas galimybes ir efektyvų bei kokybišką klientų aptarnavimą pasakojo edukacinės rinkos lyderio „Kalba.lt“ pardavimų vystymų ir plėtros vadovas Jonas Tiapkovas.

Paprasta naudoti

Nors edukacijos bendrovė „Kalba.lt“ išmaniuoju skambučių valdymu naudojasi jau ilgiau nei pusmetį, prasidėjus karantino laikotarpiui naudojamų paslaugų spektras buvo dar labiau išplėstas, o šis sprendimas įdiegtas visiems iš namų dirbantiems ir tiesiogiai su klientams bendraujantiems darbuotojams.

J. Tiapkovas pastebi, kad paslaugą prijungti ir ja naudotis labai lengva, o jei ir kyla klausimų, verslo vadybinininkė į juos atsako ir visas kilusias problemas išsprendžia tiesiog telefonu.

„Mūsų įmonė veikia 9-iuose skirtinguose Lietuvos miestuose, todėl mums ypač aktualus skambučių peradresavimas ir nukreipimas į skirtingus padalinius. Jau netrukus pradėsime naudotis išmaniojo autoatsakiklio paslauga, kuri leis nukreipti skambučius pasirinktam skyriui ar specialistui, tad klientų aptarnavimas taps dar patogesnis“.

Taip pat „Kalba.lt“ dažnai naudojasi galimybe nukreipti sergančio ar atostogaujančio darbuotojo skambučius į kitą pasirinktą įmonės numerį – tokiu atveju skambučiai automatiškai peradresuojami jį pavaduojančiam kolegai.

Naudinga pokalbių statistika

Tuo tarpu darbo produktyvumui ir efektyvumui matuoti ypač praverčia pokalbių statistikos ir ataskaitos stebėjimo funkcija. Ji leidžia patobulinti kasdienius darbo procesus, gauti vertingų įžvalgų ir pasiekti dar geresnių verslo rezultatų.

„Mūsų klientų aptarnavimo vadybininkai išsibarstę po visą Lietuvą, tad man, kaip komandos vadovui, ypač patogu stebėti ir analizuoti visą įeinančių ir praleistų skambučių srautą „Mobilios stotelės“ programoje. Tai mums padeda įvertinti darbo procesus, jų apimtį, darbuotojų užimtumą ir leidžia geriau perskirstyti darbus bei efektyviau planuoti komandos darbo laiką“, – mintimis dalijosi „Kalba.lt“ pardavimų vystymų ir plėtros vadovas Jonas Tiapkovas.

Anot jo, pradėjus naudoti „Mobilios stotelės“ paslaugą išmaniam skambučių valdymui, įmonei pavyko padidinti darbo produktyvumą, išvengti praleistų skambučių ir pagerinti klientų aptarnavimo kokybę.

Sklandi integracija

Ypač patogu ir tai, kad inovatyvų „Išmanaus skambučių valdymo“ sprendimą galima susieti su kitais įmonės klientų aptarnavimui svarbiais įrankiais.

„Mūsų prašymu „Mobili stotelė“ buvo sujungta kartu su CRM įrankiu – klientų valdymo sistema, kuri skambučio metu padeda identifikuoti skambinantį klientą ir pateikia jo ankstesnių skambučių, užklausų bei įsigytų paslaugų istoriją. Tai mums padeda dar sklandžiau aptarnauti savo klientus ir išpildyti visus jų poreikius“, – pasakojo J. Tiapkovas.

Poreikis ženkliai išaugo

Lietuvoje paskelbus karantiną įmonėms reikėjo skubiai įsidiegti išmanius sprendimus patogiam ir mobiliam darbui.

Todėl tiek per pirmąsias dvi karantino savaites, tiek ir dabar tęsiasi operatyvus „Tele2” mobiliųjų stotelių išmaniam skambučių valdymui įvairiose Lietuvos įmonėse diegimas.

„Siekdami kuo labiau palengvinti darbo procesus verslui, paruošėme specialų paslaugų paketą karantino laikotarpiui. Čia rasite patrauklius pasiūlymus nuotoliniam darbui, klientų bei darbuotojų informavimui, nuolaidas nešiojamiesiems kompiuteriams, neribotam internetui ir neribotiems pokalbiams“, – sakė Lukas Mulevičius, „Tele2“ marketingo verslo klientams vadovas.

Sužinoti daugiau apie „Tele2“ paruoštą išmanių sprendimų paketą verslui karantino metu galite čia: https://tele2.lt/verslui/akcijos-verslui/verslas-karantino-metu

Kilus klausimų, kviečiame susisiekti su savo asmeniniu „Tele2” verslo vadybininku, skambinti bendra verslo linija 1885 arba apsilankyti išmanioje savitarnoje https://mano.tele2.lt/.