Verslas

Darbas iš namų: patirtimi dalinasi Lietuvos įmonės

2020 kovo 24

Praėjusią savaitę didžioji dalis biurų operatyviai perkėlė savo veiklą į namus ir pradėjo teikti savo paslaugas bei konsultuoti klientus virtualiu būdu. Tam, kad verslo perkėlimas į namų erdvę būtų kuo sklandesnis, o darbuotojai išliktų kuo mobilesni, „Tele2” paruošė specialų išmanių verslo sprendimų nuotoliniam darbui paslaugų paketą.

Vienas svarbiausių įrankių, aptarnaujant klientus nuotoliniu būdu, šiandien vis dar išlieka telefonas, todėl siekiant užtikrinti efektyvų darbą per atstumą itin aktualus tampa Išmanus skambučių valdymas (ISV).

Apie skambučių peradresavimo, valdymo ir nukreipimo privalumus bei aukštos klientų aptarnavimo kokybės svarbą kalbamės su didžiausios namų elektronikos prekybos tinklo „Topo centro“ generaliniu direktoriumi Remigijumi Štaru ir vairavimo mokymų įmonės „Rigveda“ komercijos direktore Gerda Kriščiūnaite-Krociene.

Paprastesnė vieno numerio komunikacija

Anot R. Štaro, „Topo centras“ Išmanų skambučių valdymą nusprendė išbandyti dėl pastaruoju metu išaugusio pirkimų internetu skaičius ir su tuo susijusiu didesniu poreikiu konsultuotis telefonu.

„Uždarius mūsų fizines parduotuves visoje Lietuvoje, sulaukėme daug klientų skambučių su prašymais padėti išsirinkti prekes mūsų elektroninėje parduotuvėje. Kadangi mūsų geriausi konsultantai išsibarstę po įvairius Lietuvos miestus, nutarėme, jog būtina skambučių peradresavimo paslauga, kuri padėtų klientą sujungti tiesiogiai su jį dominančios prekių grupės ekspertu tame mieste“, –  teigė R. Štaras.

Išmanus skambučių valdymas suteikia laisvę įmonei dirbti mobiliai, kad ir kur būtų jos darbuotojai. Paslauga veikia tiesiog išmaniajame telefone, todėl daugiau jokia papildoma įranga nėra reikalinga.

„Džiaugiamės, kad vienas numeris (8 700) 50052 leidžia apjungti visus geriausius ekspertus iš skirtingų miestų – tai padeda mums komunikuoti su klientais daug greičiau ir efektyviau, ypač tokiu sudėtingu laikotarpiu“, – sakė R. Štaras.

Taip pat „Topo centro“ vadovas pastebėjo, kad darbo procesų tobulinimui ir savikontrolei labai padeda pokalbių statistikos ir pokalbių įrašų funkcijos, kurios leidžia perklausyti ir analizuoti pokalbių parametrus, rodiklius ir leidžia išvengti klaidų bei gerinti klientų aptarnavimo telefonu kokybę.

Didžiausias privalumas – greitas paslaugos pajungimas

Tam, jog skambučių valdymas padeda efektyviau aptarnauti savo klientus ir jų neprarasti pritaria ir lyderiaujančio vairavimo mokyklų centro „Rigveda“ komercijos direktorė G. Kriščiūnaitė-Krocienė: „Nors Išmanaus skambučių valdymo paslaugą naudojame dar tik savaitę, esame patenkinti, kad šis sprendimas mums padėjo greitai išspręsti skambučių nukreipimo problemą, kuri iškilo dėl karantino sustabdžius mūsų 26 filialų visoje Lietuvoje veiklą“.

G. Kriščiūnaitė-Krocienė džiaugėsi, kad dabar visi skambučiai iš skirtingų Lietuvos miestų nukreipiami į vienintelį aktyvų įmonės numerį – toks sprendimas leidžia atsakyti į visus skambučius ir neprarasti potencialių naujų ir esamų įmonės klientų.

„Be to, ypač patogu tai, jog Išmanaus skambučių valdymo paslaugos įjungimas užtruko vos pusvalandį – mūsų verslo vadybininkė operatyviai išsprendė skambučių peradresavimo problemą ir paaiškino kaip naudotis ISV įrankiu tiesiog telefonu“, – sakė G. Kriščiūnaitė-Krocienė.

Poreikis auga kasdien

Prasidėjus karantino laikotarpiui, smarkiai išaugo mobiliųjų sprendimų poreikis – per pirmąją savaitę buvo vykdomas operatyvus „Tele2” mobiliųjų stotelių išmaniam skambučių valdymui įvairiose Lietuvos įmonėse diegimas.

Jų dėka įmonės gali paprastai ir efektyviai valdyti įmonės skambučius be jokios papildomos įrangos ir diegimo mokesčio. Išmanusis skambučių valdymas veikia tiesiog išmaniajame telefone.

„Puikiai suprantame, koks šiuo metu įtemptas metas verslams, kai visus darbo procesus ir klientų aptarnavimą staiga tenka perkelti į namus. Tačiau kartu džiaugiamės, jog galime pasiūlyti išmanių sprendimų, kurie padeda dirbti lengviau ir sklandžiau bei užtikrina kokybišką klientų aptarnavimą“, – sakė Lukas Mulevičius, „Tele2“ marketingo vadovas verslui.

Tam, kad versle darbo procesai nesustotų, „Tele2” parengė specialų paslaugų paketą verslui, kuriame rasite išmanius sprendimus nuotoliniam darbui („Mobili stotelė“), klientų ir darbuotojų informavimui („SMS Verslui“), nešiojamiesiems kompiuteriams bei neribotam internetui ir neribotiems pokalbiams.

Daugiau informacijos apie „Tele2“ paruoštą išmanių sprendimų paketą verslui karantino metu rasite čia:

https://tele2.lt/verslui/akcijos-verslui/verslas-karantino-metu

Kilus klausimų, kviečiame kreiptis asmeniniais kontaktais, bendra verslo linija 1885 arba apsilankyti išmanioje savitarnoje https://mano.tele2.lt/.