Prisijunk prie Inovacijų biuro

Tema: Privatiems Patalpinta: 2017 liepa 19 20170719

Mobiliųjų telefonų gedimai: žinokite savo teises

Gedimai-1090x232.jpgKad ir kaip rūpestingai elgtumėtės su savo išmaniuoju, nuo telefono gedimo nėra apsaugotas niekas: kartais jis pradeda gesti, strigti ir spyriotis tiesiog vidury baltos dienos. Yra keletas dalykų, kuriuos tokiais atvejais vertėtų žinoti.         

Suteikiama garantija

Visų pirma, daug kam kyla klausimas: į ką sugedus telefonui reikėtų kreiptis? Jūsų įrenginys turi suteiktą pardavėjo (operatoriaus) garantiją – todėl sugedus telefonui geriausia nešti jį tiesiai ten, kur pirkote. Pardavėjas pasirūpins, kad telefonas būtų persiųstas autorizuotam serviso centrui.

Garantijos laikotarpis prasideda tą dieną, kai pasirašoma sutartis. Sutarties sudarymo datą visada galite pasitikrinti ant sutarties.

Telefonų priežiūros centre – garantinis ir pogarantinis remontas

TELE2 vartotojai dėl garantinės ir pogarantinės telefonų priežiūros nukreipiami į Telefonų priežiūros centrą, kuris autorizuotas taisyti visų pagrindinių gamintojų įrenginius. Taisymas atliekamas ne tik TELE2 pirktiems įrenginiams – jums bus pagelbėta nepriklausomai nuo to, kur įsigijote telefoną ar kokio operatoriaus paslaugomis naudojatės.

Sugedusį telefoną galima atnešti tiesiai į Vilniaus „Akropolyje“ esantį TELE2 telefonų priežiūros centro punktą (Ozo g. 25, Vilnius, Tele2 salonas) arba į bet kurį TELE2 saloną (jis bus nemokamai pristatytas į remonto centrą Vilniuje.).

Ką dar reikia žinoti apie garantinį remontą

Jei telefonui dar nesibaigė garantijos terminas, pristatydami telefoną taisymui su savimi turėkite:

  • telefono garantinį taloną;
  • telefono įsigijimą patvirtinantį dokumentą (kasos čekį arba sutarties kopiją). Telefono remonto statusą patikrinti galite interneto svetainėje http://tele2.lt/privatiems/garantija.

Svarbu žinoti! Garantinis aptarnavimas negalioja šiais atvejais:

- Jei yra pažeistas serijinio numerio lipdukas;

- Jei yra mechaninių įrangos pažeidimų;

- Jei telefono aparatas buvo naudojamas ne su gamintojo atestuotais priedais (krovikliais, baterijomis etc.);

- Jei gedimas įvyko dėl vartotojo kaltės;

- Jei aptikta mechaninių ar cheminių pažeidimų, korozijos, oksidacijos;

- Jei gedimas atsirado dėl gamtos ar kitų veiksnių, nepriklausančių nuo gamintojų (žaibas, trumpas jungimas);

- Jei gedimas atsirado dėl savaiminio elementų susidėvėjimo;

- Jei gedimą sukėlė netinkamas programinių produktų, neteikiamų kartu su gaminiu, funkcionavimas;

- Jei gedimą sukėlė virusinės programos;

- Jei gedimą sukėlė netinkamos eksploatavimo sąlygos.

Jei atidavėte taisyti telefoną, sužinoti, kada jis bus pristatytas į telefonų priežiūros centrą yra paprasta. Telefono remonto statusą patikrinti galite Tele2 interneto svetainėje prisijungę su įrenginio IMEI kodu arba turimo taisymo kvito numeriu. Čia rasite visą informaciją apie taisymo eigą, matysite, kada įrenginys priimtas, kaip taisomas, kokia numatoma grąžinimo data ir t.t.

O kad telefonas tarnautų ilgai ir kokybiškai, būtina juo tinkamai pasirūpinti, dėl to siūlome paskaityti mūsų straipsnį „3 patarimai: kaip atšilus orams apsaugoti savo telefoną“.

Prenumeruokite naujienas:

Belaidžių įkroviklių apžvalga

Ar jūsų telefonas palaiko belaidžio įkrovimo technologiją? Jei taip, verta pagalvoti apie žymiai patogesnį ir laidų painiavos nekeliantį krovimo būdą – belaidį įkrovimą. Kaip išsirinkti geriausiai jūsų poreikius...

Plačiau

Sony Xperia XZ3 apžvalga

Puikios naujienos Sony fanams ir visiems, kurie vertina išskirtines funkcijas. Naujasis Sony flagmanas – Xperia XZ3 – nuo savo pirmtakų skiriasi radikaliai kitokiu dizainu, o nuo konkurentų – nuostabą keliančiomis...
Plačiau

Fitbit Charge 3 apžvalga

Naujoje Fitbit Charge 3 išmaniojoje apyrankėje patobulinta viskas, kas tik buvo senesnėje jos versijoje – Fitbit Charge 2. Dabar ji atspari vandeniui, ja galima priimti ar atmesti skambutį, jos valdymas paprastesnis,...

Plačiau