Patarimai

Ką daryti, jei praradote telefoną?

2017-06-19

Praradai pametei telefona.jpgTurbūt kiekvienam yra pasitaikiusi situacija, kai važiuojame autobusu arba susitikame su draugu paplepėti, o paskui staiga kaip šaltas dušas perlieja mintis: „Kur dingo mano telefonas?“ Net jei atrodo, kad mobilųjį telefoną saugote kaip savo akį, kartais telefonai patiria „nuotykių“ – pradedant išslydimu iš kišenės ir baigiant atvejais, kai ilgapirščiai juos tiesiog „išžvejoja“ iš rankinių.

Nuo tokių situacijų galima bent dalinai apsisaugoti: iš anksto įdiekite specialią telefono paieškos programėlę. Tokių programėlių yra ne viena, jos veikia labai paprastai, ir – kas smagiausia – yra nemokamos.

Dauguma jų naudoja paieškai naudoja GPS signalą, o aktyvinant programėlę pakanka suvesti savo telefono numerį ir taip „pririšti“ telefoną. Programėlės internetiniame puslapyje bus rodoma vieta, kurioje šiuo metu yra jūsų išmanusis.

„Find my phone“ tipo programėles nesunkiai rasite įvedę raktinius žodžius į Google, tačiau keletą rekomendacijų pateiksime ir mes.

Verta išbandyti:

Find My Phone – Atsisiųsti Google Play.

Find My iPhone – Atsisiųsti App Store.

SeekDroid – Atsisiųsti Google Play.

Plan B – Atsisiųsti Google Play.

Niekas nenori, kad jų duomenys būtų prieinami tretiesiems asmenims – todėl svarbu telefoną iš anksto būti apsaugojus slaptažodžiu. Pravartu žinoti, kad slaptažodžiu galima apsaugoti bet kurią atskirą programėlę, nuotraukų galeriją ar pan. Kaip tai veikia? Parsisiųskite vieną iš tam skirtų programėlių: įvedę paieškos sistemoje „App Locker“, „File Locker“, „Gallery Locker“, rasite daugybę programėlių variantų – tiek mokamų, tiek nieko nekainuojančių.

Ką daryti toliau?

Jei telefono patys neradote (na, juk visiems pasitaiko atvejų, kai panikuojame, o iš tiesų išmanusis slepiasi tarp sofos pagalvėlių), metas imtis rimtesnių veiksmų. Bet kuriuo paros metu kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą numeriu 117 arba +370 684 00117 (iš bet kurio kito tinklo; tarifai – kaip skambinant į TELE2 tinklą) ir užblokuokite SIM kortelę.

Pavogtą telefoną galima blokuoti visuose TELE2 salonuose. Tam reikia pateikti asmens tapatybės dokumentą ir sutartį, kurioje nurodytas blokuojamo telefono IMEI.

Jei telefoną rasite, atblokuoti kortelę nebus sunku – tereikės paskambinti į klientų aptarnavimo centrą. Tiek blokavimas, tiek atblokavimas jums nieko nekainuos.

Užsisakyti naują SIM kortelę tuo pačiu numeriu galite:

  •            savitarnos svetainėje mano.tele2.lt, SIM kortelė atsiunčiama paštu;
  •            paskambinę į klientų aptarnavimo centrą, SIM kortelė atsiunčiama paštu.
  •            arba užsukite į TELE2 saloną, kur kortelė bus išduota iš karto.

Naujos SIM kortelės užsakymo mokestis – 1 Eur.

Kas yra IMEI blokavimas?

Kiekvienas mobilusis telefonas turi savo unikalų kodą, vadinamąjį IMEI. Telefonui pradingus, kodas padeda nustatyti telefono buvimo vietą. Užblokavus telefono IMEI, juo nebegalima naudotis net ir įdėjus kitą SIM kortelę. IMEI kodą galima pažiūrėti ant jo pakuotės ar lipduko po telefono baterija. Jis taip pat įrašomas į telefono pirkimo sutartį. Paprasčiausias būdas sužinoti kodą – klaviatūra surinkti simbolių seką *#06#.

Jei norite užblokuoti telefono aparatą (blokuoti galima tą, kuris buvo pirktas iš TELE2), kreipkitės į saloną ir užpildykite prašymą (svarbu su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą). Dėl pavogto telefono paieškos būtina kreiptis į policiją, tačiau telefonas (ne numeris, o telefono aparatas) tokiu atveju neturi būti blokuotas.